.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرد معتاد همسر جوانش را در رودبارکشت

پايگاه اطلاع رساني پليس گيلان از کشته شدن زن جواني به دست همسر معتادش در شهرستان رودبار خبر داد.

سرهنگ رحيم شعباني فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در اين باره گفت : اين قتل در منطقه رحمت اباد شهرستان رودبار به وقوع پيوسته است.

وي اظهار داشت : در پي گزارش هاي مردمي مبني بر وقوع درگيري در منزلي واقع در رحمت آباد رودبار ، پليس اين شهرستان با اخذ نمايندگي قضايي بلافاصله در محل درگيري حاضر شد.

سرهنگ شعباني افزود: پليس با کمال تعجب زن 20ساله اي را که با ضربات متعدد چاقو مضروب و در کف اتاق افتاده بود به همراه مردي 28ساله و زن 50ساله ديگري را که مضروب بودند مشاهده کرد.
وي ادامه داد: ماموران پليس در بررسي هاي اوليه مطاع شدند که ضارب همان مرد 28ساله است که نسبت به دستگيري وي اقدام و همچنين دو زن مضروب را به بيمارستان اعزام کردند.

وي دليل ارتکاب اين قتل را اعتياد مرد 28ساله عنوان کرد و اعلام اينکه اعتياد امکان زمينه سازي بروز هرنوع جرم و جنايتي را در افراد افزايش مي دهد از خانواده ها خواست نسبت به کنترل فرزندانشان حساس باشند.
فرمانده انتظامي رودبار از خانواده ها خواست تا در صورت مشاهده حالات اعتياد در اطرافيان خود نسبت به درمان آنها اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 دي 1388
چشم اقای مرعشی نماینده ی رودبار و اقای مردانپور فرماندار رودبار روشن.بی کفایتی اینها شهرستان رودبار را به خاک سیاه نشانده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.